Alternativ Trading Rådgivning Service Recensioner


Bästa alternativ Trading Newsletters. Best Options Trading Newsletters. There är många handlare, mäklare, webbplatser och nyhetsbrev där ute som försöker få dig att prenumerera på deras tjänst eller registrera på deras hemsida Några av dem är gratis, och några av dem är betalda prenumerationstjänster Ett litet problem med dessa tjänster är att när företaget skickar ut sina handelsvarningar till hundratals abonnenter har priset för det rekommenderade samtalet eller satsen flyttat så mycket att handelns potentiella vinst har minskat kraftigt För De senaste 20 åren har jag läst, prenumererat eller testat dussintals av dessa tjänster och har minskat min lista. Utan tvekan är mina favoritalternativ nyhetsbrev. TheStreet har startat ett par nya samtal och sätter nyhetsbrev på e-post som fokuserar på längre siktspel Som söker uppskattning över några månader Tjänsten är ungefär 49 i månaden och är ett bra ställe att börja. Phil s Stock World - Phil utfärdar flera e-postmeddelanden om dagen och berättar vad han ser på marknaderna a nd vad han tänker Han verkar göra flera affärer om dagen och nästan alltid handlar spridningar. Hans typ av handelsstil letar efter enkla, relativt riskfria vinster under några dagar. Bieie Schaeffer - Bernie har en mängd olika nyhetsbrev tjänster som sträcker sig från gratis till dyra Jag gillar de som skickar en rekommenderad handel varje vecka eller så Bernie gör ett bra jobb för att förklara hans rationale för hans val, samt att vara noga med att rekommendera en tidig utgång om handeln börjar förlora pengar. Motley Fool har också börjat några samtal och sätter in handelsrekommendation e-postmeddelanden jag har provat en av dem och funnit att det är väldigt aktuellt och lönsamt. A Word of Advice - Om du försöker någon av dessa tjänster kan du förvänta dig att dubbla dina pengar På 25 av affärer, förlora pengar på 50 av affärer och bara få tillbaka pengarna på de 25 andra affärer Du måste titta noga på dina positioner så att du aldrig förlorar mer än 25 av din investering på någon handel. Här är de 10 bästa alternativkoncepten du borde förstå innan du gör din första riktiga handel. Recensioner av nyhetsbrevleverantörer. Det finns hundratals webbplatser och alternativa nyhetsrådgivare som gör rekommendationer om handel med alternativ Jag har hittat mer än 60 som ger alternativ autotrading genom en eller flera av de mäklare som jag rekommenderar Det är ganska svårt att skilja mellan alla möjligheter, särskilt med tanke på de spektakulära påståenden om vinst från nästan alla rådgivare. På denna sida kommer jag att ge en grundläggande översyn av som man y av dessa webbplatser som jag kan hitta jag kommer inte att kommentera värdet på webbplatsen men kommer att ge den grundläggande informationen som gör att du kan göra din egen bedömning jag har lagt till en anläggning som låter dig göra egna kommentarer på varje rådgivande service Andra läsare kommer i stor utsträckning att dra nytta av detta Jag modererar alla kommentarer och tillåter inte missbruk. Det här är de kriterier som jag kommer att inkludera i varje recension. Namn och kontaktuppgifter för nyhetsbrevet. Typ av optionshandel Det finns ett stort utbud , inklusive rak samtalshandel, indexoptionshandel, LEAPS, täckta samtal, spridningar och handel med järnkondor osv. Såvitt jag kan ta reda på kommer jag att lista varje möjlighet här. Prissättning av prenumeration Grundpriset och eventuella rabatter tillgängliga. Prestanda Detta är det som alla vill veta Svårigheten är att den sanna prestationen är mycket sällan rapporterad Om det är en sann avspegling av rådgivna affärer, kommer jag att låta dig veta Några rådgivning utesluter dåliga affärer Några visningar det maximala priset som uppnås genom ett rekommenderat optionsavtal men det betyder inte nödvändigtvis att du faktiskt kommer att avsluta till det här fantastiskt höga priset jag har lagt i varje tabell en indikation om huruvida en given tjänst ger enkelt eller förhindrar åtkomst till prestandadata enkelt Tillgänglig, om data är lättförståelig eller inte lättförståelig, dvs kan du importera datumet och göra din egen analys är det tydligt fastställd eller är det bara en massa förvirrande siffror och för det tredje om datumet är en sann återspegling av sina affärer, Och inte bara teoretisk baserat på potentiella utgångar True Reflection. Personligen kommer jag aldrig att anmäla mig till en tjänst som inte ger upphov till förköp, klara och faktiska data för deras prestanda. Om de verkligen försöker tillhandahålla en genuin service, de borde vara unashamed för att visa hur bra de är De döljer bara data om deras prestanda är värdelös men de vill föra dig för dina pengar. Oavsiktligt verifierad kommer jag att låta dig Du vet om jag har hittat en plats där dessa webbplatser och prestationer har blivit oberoende granskade. Det här är en bra säkerhetsfaktor. Så här är de i alfabetisk ordning. Du kan bläddra i listan genom att klicka på någon av länkarna nedan eller om det finns Är en specifik försörjning som du är intresserad av kan du klicka på länken som tar dig direkt till översynstabellen. TIPS TIPS Vill du lära dig mer Här är en alternativhandelskurs som tar dig steg för steg genom riktiga affärer på TOS trading plattform Denna kurs är utmärkt valuta för pengarna. Option Advisor. I undertecknade Schaeffers och försökte följa deras råd och jag förlorade bara pengar jag mailade dem och berättade för dem att jag inte behövde dem att göra det De sa att jag inte skulle välja och välj men investera i all deras råd och då skulle jag vinna mer än jag förlorade fint om du laddas igen, men jag försöker bara göra lite pengar på alternativ. Deras råd tycktes bli slagna eller missa till mig, med mindre träffar. 0 Rösta ner Reply. March 17, 2009 10 07:00. Jag prenumererade på Bernie s Options Advisor för mer än 10 år sedan för 39 Nästan omedelbart efter att ha tagit emot mina material och ett par plockar började jag få mer uppmaningar till specialerbjudanden med höga priser. Jag kan inte komma ihåg andra detaljer än jag kanske har förlorat lite eller brutna ensam vinnare och förlorare, och om jag förnyade, använde jag inte deras rekommendationer. Uppge 1 Rösta ner Svar. Mark 21, 2009 1 13:00. Jag prenumererade på Option Advisor 5 år sedan och som jag minns Jag kan ha brutit jämnt eller förlorat lite försökt dem igen ett par år tillbaka men jag tror att Don ovan var rätt Du måste verkligen ha en bankrulle som låter dig investera i alla plockar eller om du absolut inte har något skott jag antar dig Få vad du betalar för och 39 dollar är inte så mycket, så förvänta dig inte mycket. Det finns bättre alternativtjänster där ute. Välj upp 0 Rösta ner Svar. Mark 21, 2009 5 32:00.OK för pengarna. Uppge 0 Rösta ner Reply. June 13, 2009 9 47 pm. I subscribed nyligen för en 495 00 service som s O långt har genererat nollvinst men jag har inga medel att agera på all rekommendation De som jag har traktat men inte köpt har inte varit spektulära. För två veckor sedan loggade jag in på en vecka speciellt bunden till alternativet som löpte ut i juni och handlade om alla tio rekommendationer Åtta förlorade pengar och de två som var lönsamma betalade inte för avgiften 195 00 Jag avbröt och fick en återbetalning av 495 00.Välj upp 0 Rösta ner Svar. June 23, 2009 8 14 Pm. Jag tog sin 6 månaders gratis prov Tack Gud, jag köpte faktiskt inte några av hans val. Enligt Hulbert återvände Aggressive Portfolio -19 8 år sedan starten 1982, jämfört med 9 9 återkomst av Wilshire 5000 Han var nere 33 i 2009 Otroligt. Uppsägning 0 Rösta ner Svar. January 5, 2010 2 21 pm. Detta företag försökte mig oavbrutet ringa på lördagar, tidigt på morgonen, kvällar Ett av deras löften var stor kundservice Efter att jag gick med hörde jag aldrig ett ord från dem jag förlorade cirka 40 av mina investeringsfonder i t Han första fyra veckorna med dessa killar A TOTAL DISASTER Jag handlade med några alternativ på egen hand och var även under samma period Nej tack. Välj upp 0 Rösta ner Svar. January 19, 2010 2 31. Jag önskar att jag kunde ha gett nigativ Betyg på denna Roche motel service. All de nya folket, som tänker på att komma in Optionsrådgivare av Bernie BO BORT FRÅN DET. Killen kan vara ärlig men då är hans personal ganska oprofessionellt och när du skriver in något program och börjar blöda pengar, Dina tjänster kan uppgraderas vilket innebär att dyrare tjänster erbjuder men pengar kan inte återbetalas. Jag har förlorat stor tid och litar på honom och kommer inte ens att sjuka till min värsta fiende att gå till honom. Uppsätt 1 Rösta ner Svar. November 8, 2010 3 18 pm. Jag instämmer med alla ovanstående negativa recensioner jag har tagit 4 av Schaeffer-paketen och alla har varit stora förlorare Aldrig igen. Välj upp 1 Rösta ner Svar. November 11, 2010 9 28 am. Jag startade en gratis 3 månaders försök Jag har ett papperskonto och jag lade ALLA sina 10 olika rekommendationer Ns Det var vad jag fick veta att jag måste handla ALLA rekommendationer för att tjäna pengar. Ett konto med 100k är nu nere till 60k och det finns fortfarande ingen exit rekommendation Tack Gud att jag använde mitt pappershandelskonto. Uppge 0 Rösta ner Svara. Februari 24, 2011 7 50 pm. Omså jag borde ha läst recensionerna över 2000 sedan hans bilder var 2 12 En stor vinnare över 100 jag ringde min rådgivare och han försökte sälja mig en annan dyrare plan Han var ärlig mot mig och berättade för mig att enligt min nuvarande plan är vinstfrekvensen ungefär 40. Jag tror att det största problemet är hans timming. Han gjorde rekommendationer som hoppade över 10 inom en vecka efter att vi berättade att sälja. Till exempel, IMAX och JDSU Spara dina pengar om du inte behöver en Skatt skriv ut för dina förluster. Uppsätt 0 Rösta ner Svara 27 april 2011 11 48 am. Tacka killar, jag har läst någon gång de fria sakerna pedagogiska, allmänna rekommendationer och var just på väg att prenumerera Det finns en tysk tjänst som heter liknande reklam för att vara baserad på Schaeffer Var abonnemang Ibed en tid till den här med mycket bra resultat Det har realistiska mål förklarar djupt resonemanget för varje handel. Du kan välja eller handla alla rekommendationer, vanligtvis det förutsätter 100 affärer och vi är en 3to1 Callto putte strategi jag plockade, följ inte 3to1 och Gjort runt 9 av 10 vinst, främst 100 eller högre men det är helt enkelt för dyrt Du kanske läser mer. Välj upp 0 Rösta ner Svar. Juli 6, 2011 2 00. Jag betalade för Tech Top 10 förra hösten och för min 99 Jag har en uppsjö av förlorare och hemsk marknadstidpunkt Sedan dess har nyhetsbrevet framåt i november följt och dokumenterat alla sina Option Advisor Nyhetsbrev och branscher och du vet vad jag hittade mellan Aggressive Portfolio och Par Trading Jag ignorerade deras rekommendation att sälja PUTs eftersom Sälja nakna alternativ är ALLTID en hemsk idé, de har stängt ut 5 vinnare och 23 förlorare En framgångsgrad på just18 Om jag bara hade lagt 2 av min portfölj i var och en av sina föreslagna branscher, läser jag mer. Uppge 0 Rösta ner Svara. Mark 5, 2014 3 17:00. Skrämmande service alls Endast i uppåtgående marknad Inga förklaringar om varför du går in i någon särskild handel Fyll i din e-postlåda med massor av brev för att sälja dig en hel del andra sina tjänster. Jag var lur nog att prenumerera också på att Shaeffer s Wealthbuilder lockas med en promo av konservativa kreditkrediter och ett löfte om att återbetala en prenumeration om mindre än 80 av affärer skulle vara lönsamma. Skräp du kommer inte att förlora och kommer inte vinna om du inte kommer att handla tusentals kontakt Avoid. Vote Upp 0 Vote Down Svar. Jun 19, 2015 5 24 am. This är inget skämt, letar du efter var du ska investera dina pengar, handla binära alternativ med det bästa handelsföretaget, maila mig till dig, så får du ditt handelskonto välskött 100, ha ett levande flöde på ditt konto för att övervaka Investment 100 Safe och din utbetalning är försäkrad 100, det finns levande bevis på att detta är verkligt. Uppge 0 Rösta ner Svar. Februari 20, 2017 5 46. Klicka här för att prenumerera på den här kommentaren Tråd. Sign upp f Eller vårt nyhetsbrev. KOM A MEMBER. Subscriber Reviews. Posted av jon gliff den 20 feb 2017 5 46 pm. Detta är inget skämt, letar du efter var du ska investera dina pengar, handla binära alternativ med det bästa handelsföretaget maila mig på du kommer att få ditt handelskonto välskött 100, ha ett levande flöde på ditt konto för att övervaka Investment 100 säkert och din utbetalning är försäkrad 100, det finns levande bevis för att det här är verkligt. Postat av ILYA KOZLOV den 19 juni 2015 5 24 am . Skrämmande service alls Endast i uppåtgående marknad Inga förklaringar om varför du går in i någon särskild handel Fyll i din e-postlåda med massor av brev för att sälja dig en hel del andra sina tjänster. Jag var lur nog att prenumerera också på att Shaeffer s Wealthbuilder lockas med en promo av konservativa handelskreditspridningar och ett löfte om att återbetala en prenumeration om mindre än 80 av affärer skulle vara lönsamma Skräp kommer du inte att förlora och kommer inte att vinna om du inte kommer att handla TUSENTS kontakt. Avoid. Posted av Mike Levitan den 5 mar 2014 3 17 Pm. Jag betalade för Tech Top 10 förra hösten och för min 99 fick jag en uppsjö av förlorare och hemsk marknadstidpunkt Sedan dess har nyhetsbrevet framåt, jag följt och dokumenterat alla deras Option Advisor Nyhetsbrev och branscher och du vet vad jag hittade Mellan den aggressiva portföljen och parhandeln ignorerade jag deras rekommendation att sälja PUTs eftersom att sälja nakna alternativ är ALLTID en hemsk idé, de har stängt ut 5 vinnare och 23 förlorare En framgångsgrad på just18.Om jag hade lagt bara 2 av min portfölj i varje av sina föreslagna branscher skulle jag ha gått över 10 av mitt handelskonto i ungefär 4 månader medan SP under samma tidsperiod var 5 5 Och vad är sämre är, precis som Tech Top 10, kunde de ha haft några riktigt trevliga vinnare men hade fruktansvärda exit timing Av de 23 förlorarna var 12 av dem bara gudskräckliga affärer som köpte CALLs till ett prisstopp eller köpte PUTs i botten och var aldrig i pengarna. På den andra 11, med bättre utgångstid, kunde de Har vänt 30 000 i förluster till över 50 000 i vinster Klart har han ingen aning alls på vad han gör. Upplagt av EURoptionLEAPseeker den 6 juli 2011 2 00 pm. Tacka killar, jag har läst någon gång de fria sakerna pedagogiska, allmänna rekommendationer och var bara om att prenumerera Det finns en tysk tjänst som heter liknande reklam för att vara baserad på Schaeffer. Var abonnerad lite tid på den här med mycket bra resultat. Det har realistiska mål förklarar djupt resonemanget för varje handel. Du kan välja eller handla alla rekommendationer, som vanligtvis förutser 100 trades and usses a 3to1 Call to put strategi Jag plockade, följde inte 3to1 och gjorde runt 9 av 10 vinst, främst 100 eller högre MEN det är helt enkelt för dyrt Du kanske säger att framgången är bra, men jag ser mer ut för rådgivning, någon som gör forskningen för mig, då är den mer aggressiv. På grundval av ovanstående kommentarer verkar det som om Schaeffer döljer sig bakom en portfölj som bara är realistisk för investerare med 200K fullt investerat. Tänk på att avgifterna för en så stor portfölj och antal affärer minskar avkastningen, särskilt efter skatt, betydande moms för tysktalande läsare, namnet på det tyska nyhetsbrevet är detsamma, men jag vill inte annonsera här. Upplagt av Steven den 27 april 2011 11 48 am. void jag borde ha läst recensionerna över 2000 sedan hans bilder var 2 12 En stor vinnare över 100 jag ringde min rådgivare och han försökte sälja mig en annan dyrare plan Han var ärlig mot mig och berättade att under min nuvarande planen är vinstgraden ca 40 Jag tror att det största problemet är hans timming Han gjorde rekommendationer som hoppade över 10 inom en vecka efter att vi berätta att vi säljer till exempel IMAX och JDSU Spara dina pengar om du inte behöver en skattavskrivning för dina förluster . Denna webbplats och Stock Gumshoe publikationer och författare erbjuder inte enskilda finansiella, investeringar, medicinska eller andra råd. Inget på denna webbplats ska någonsin anses vara personlig rådgivning, forskning eller en inbjudan att köpa eller sälja värdepapper. O göra misstag och dåliga beslut ibland och våra resonemang eller data bör kontrolleras mot betrodda källor innan de informerar dina investeringsbeslut. Valet av hur du investerar dina pengar eller på annat sätt hanterar ditt liv eller din ekonomi är din, vi delar bara vår analys och åsikter och alla författare eller kommenterare är individuellt ansvariga för de ord och åsikter de delar här. Läs våra viktiga ansvarsfrister och policyer. Stock Gumshoe stöds av abonnenter och sponsorer och annonsörer. Stock Gumshoe s anställda författare kommer att avslöja innehav i vilket lager som är täckt vid tidpunkten för offentliggörandet och kommer inte att handla i några lager som skrivits om i minst tre dagar efter publicering Vänligen se nedan för fullständig information, ansvarsfriskrivning och policyinformation. Koppla med Travis.

Comments